Rămâi echilibrat în situații dificile

Judith Orloff, profesor de psihologie la UCLA şi autor al cărţilor de succes ”Libertatea Emoţională” şi ”Energia Pozitivă”, care au ajutat zeci de mii de oameni să cultive calmul în mijlocul provocărilor vieții. Cartea ei ”Ghidul de supraviețuire al empaticului: strategii de viață pentru persoanele sensibile”, continuă să exploreze legăturile dintre sănătatea fizică, emoțională și spirituală.
Aici, ea împărtășește câteva dintre sfaturile și tehnicile ei de a rămâne calm în situații dificile. Cheia tuturor acestor tehnici, spune Orloff, este îndreptarea atenţiei spre propria experiență interioară, astfel încât să puteți simți răspunsul vostru înainte de a fi prea târziu.

Este foarte important să avem un dialog interior, întrebându-ne, cum vreau să răspund?

Conectarea cu inima
„Primul lucru de reținut este să respirați adânc”, spune ea. „Dacă ieșiți afară și sunteți provocaţi, respirați înainte de a reacționa: asta vă va centra/echilibra imediat.  Aceasta ar putea fi tot ce este necesar atunci când sunteți agasat de un alt șofer sau întâlniți un vânzător nepoliticos. Dar ce se întâmplă dacă interacțiunea este mai personală – implică, de exemplu, un colaborator dificil sau un membru de familie ?
„În acele situații, aș sugera o meditație a inimii de 3 minute”, oferă Orloff. „E simplu. Opriți-vă și centrați-vă concentrându-vă asupra inimii, apoi, imaginați-vă o imagine pe care o iubiți, un sentiment pe care îl aveți atunci când sunteți în natură sau o voce pe care vă place să o ascultați „.
În doar câteva minute poți să-ți schimbi conștiința. În acest fel, nu veți face ceva ce veți regreta sau ar declanșa o reacţie pe care nu o doriţi. Este o modalitate de a vă permite să vă re-centralizați înainte de a răspunde.

Revendicați-vă puterea
Persoanele foarte sensibile – tot mai mulți oameni încep să-și dea seama că sunt în mod special sensibili la energiile altora din jurul lor și pot folosi aceste tehnici. Trebuie să identificați vampirii energetici din viața voastră – cei care vă lasă fără energie. Aveți încredere în intuiția voastră și dacă sunteți în jurul unor astfel de persoane, luați măsuri de precauție.
Un vampir energetic ar putea lua forma unui membru al familiei, care este întotdeauna extrem de critic, sau un coleg de muncă care preia conversația și nu vă lasă să vorbiţi. În ambele cazuri trebuie să fii conștient de situație, astfel încât să nu fi luat prin surprindere.
Este foarte important să aveți un dialog interior, întrebați-vă cum vreau să răspund? Nu reacționa cu furie, ci cu putere. Această forță ar putea lua forma alegerii unui loc diferit de a sta sau de a vă îndepărta cu ușurință, dar ferm de la o conversație.

Creați protecție
Pe măsură ce ne mișcăm prin lume, nu putem să nu ne intersectăm cu energia altora – și uneori această energie este neplăcută. Nu există nici o modalitate de a evita orice persoană furioasă, critică sau nevoiasă, dar vizualizarea poate oferi un instrument puternic de protecție.
„Doar vizualizați un scut de lumină în jurul vostru pentru a vă proteja de toxicitatea și stresul din exterior.”, sfătuiește Orloff.

„Puteți face acest lucru atunci când interacționați cu un vampir energetic, într-o situație de lucru toxică sau pur și simplu când călătoriți. Eu fac acest lucru şi în aeroport şi avion, nu iau energiile negative ale oamenilor care stau lângă mine.
În cele din urmă, instrumentele pentru crearea calmului și evitarea conflictelor nedorite se află în interiorul nostru.”, spune Orloff. Depinde de noi să ne racordăm la propriile noastre reacții înainte de a le prelua și de a face alegeri care să conducă la o viață mai puţin echilibrată.

sursa: calmfulliving.com

Abonează-te la Echilibru Verde

pentru cele mai noi articole şi concursuri lunare.

I agree to have my personal information transfered to MailChimp ( more information )

Terapii alternative, medicină naturistă, spiritualitate, psihologie, cultură, evenimente.

Comentarii

comentarii